Wpłaty należy dokonać na numer konta zawarty w umowie szkolenia!
Tytuł przelewu: ,,Numer zamówienia + Imię i Nazwisko osoby na którą jest zawarta umowa”. Szkoła nie ponosi odpowiedzialności za błędnie dokonane płatności na inny numer konta lub przelewy błędnie opisane. W przypadku kiedy umowa obejmuje kilka rezerwacji zalecamy aby płatności były dokonane z jednego numeru konta w celu ułatwienia ich weryfikacji.
Wpłaty księgowane są do 3 dni roboczych od daty wykonania przelewu. Po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie status rezerwacji zmieni się na „aktywny”.
Kontaktujemy się z Państwem tylko w przypadku niezgodności lub wystąpienia zmian w zakresie szkolenia.
Po zalogowaniu do Panelu Klienta można pobrać oświadczenie zdrowotne, regulamin szkoły umowę na szkolenie. Dodatkowo jest widoczny numer rezerwacji, status rezerwacji, Miejsce i termin szkolenia, uczestnicy kursu oraz kwota zaliczki. Po przejściu w szczegóły rezerwacji dostępne są między innymi informacje o terminie i kwocie zaksięgowanej na naszym koncie a dodatkowo bliżej wyjazdu dostępny będzie szczegółowy pakiet informacyjny oraz szczegóły dotyczące instruktora ( numer telefonu oraz zdjęcie).